Liksom jag

Först hette bloggen nåt annat, men det var jag inte nöjd med för det var liksom inte jag.

Vad man lär sig av sina studier

Kategori:


Jag har en känsla för ordning och struktur. Jag älskar när saker passar ihop perfekt, det ger mig någon slags tro på ett sammanhang här i livet.


Det är dessutom väldigt skönt att veta att tillvaron betyder något. Exempelvis nu när jag äntligen, efter att ha "läst" en kurs i tre veckor, känner att kursböckerna ger mig en känsla av att kursen har någon mening. Av en ren slump upptäckte jag det, det är nästan skrämmande vad som skett om jag gjort något annorlunda idag *BuTtErflY eFfeCt*.

Om man tar Rothstein och Hultkranz och lägger i en hög, och sedan Åmark, Hansson och Johansson i en annan, så blir högarna EXAKT lika höga. En sådan uppenbarelse måste vi fira!!!


HURRA HURRA HURRA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: