Liksom jag

Först hette bloggen nåt annat, men det var jag inte nöjd med för det var liksom inte jag.

Saker jag inte orkar ta tag i nu

Kategori: Allmänt


Min tanke med denna blogg är spy ut lite tankar och sånt över vissa människor eller kategorier av människor. För att detta inte ska glömmas bort tänker jag skriva upp de jag har i åtanke just nu, i en trevlig punktform så att det blir lättöverskådligt.

  • Alex Schulman. Din antifeministiska surgubbe. Schulmanfamiljen överhuvudtaget faktiskt.
  • LCHC-are. Åh. Håll er för er själva.
  • Oempatiska och griniga människor. Ni som skriver uppdatering på uppdatering på facebook om hur tråkiga/lame/mobbade andra människor är, och om att ni inte bryr er om dem (fast ni bryr er tillräckligt för att ägna 45 statusar åt dem)
  • Antifeminister överhuvudtaget. Hur svårt kan det vara att inse att allt VI feminister vill ha är lika förutsättningar för alla. Är det så sjukt jobbigt att inse?
PUSS DÅ! 

Från en tant med ont i höften (orelaterat)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: