Liksom jag

Först hette bloggen nåt annat, men det var jag inte nöjd med för det var liksom inte jag.

Men fetthuvun!

Kategori: Allmänt


Tydligen (ja jag orkar inte kolla upp det) är det massa snack om att blondinbella börjat träna jättemycket eller om att hon är tjock eller vad det nu var. Kan inte bry mig mindre om hennes kropp. Det jag däremot är så fruktansvärt trött på är hur den stackars människan ska granskas, hur hon än gör. Överhuvudtaget är jag så trött på objektifieringen av kvinnor och besattheten kring deras utseende.

Det är inget jag önskar någon men vore det inte lite uppfriskande med ramaskri om att Alex Schulman fått putmage eller att Cimon har fått celluliter, eller att annan valfri manlig bloggare klär sig fult etc etc. Sen kan man gärna jämföra två av dem med varandra också, trots att de bloggar om helt olika saker och har helt olika personligheter, utöver detta även diskutera huruvida de är bra förebilder för unga pojkar eller ej. 

SUCK!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: